Att överleva Gotland

Minisemestern skulle tillbringas på Gotland. Färdmedel: cykel.

Rätt snart blev jag lite mystiskt dålig och efter tre dagar blev det paniktaxi i ottan ända från Fårö ner till Visby lasarett. Trots min smått paniska sjukhusskräck blev jag inlagd och blev stucken ett otal gånger i armen. Sedan fick jag dropp som skulle droppa in på 10 timmar. Men den nya sjuksköterskan ”glömde” att sätta fast en droppräknare så allt forsade in på halva tiden.
Äta fick jag inte heller.

Sedan blev jag frisk.

Konstig semester.

På tisdag börjar jag jobba på Svenskan på riktigt. Ska bli gött med lite vardagsrutiner och faktiskt skönt med att jobba kväll. Gött att få retas lite med klasskompisen Robban också. Grym fotograf den där gossen.

Knäppte några bilder för UNT på temat skönhet och åldrande, helt enkelt genrebilder. Tog ett tag att övertala Åhléns att jag skulle få plåta där, men tillslut gick det bra!

