Men crap…

En mobilbild. För mitt minneskort har redan gått sönder. Tyckte att det var så praktiskt med ett SD-kort som man bara vek upp och kunde använda direkt i USB-porten. Men det gick ju sönder direkt när jag skulle ta ut det ur datorn. Crap.

Nu till något rätt sött.
Det heter ju ibland att ”kunden är människans bästa vän”. Cyberphoto har tagit det ett steg längre. De har nämligen insett att det dessutom är choklad som är kundens bästa vän.

När jag skulle tömma ut alla frigolitbitar ur kameralådan trillade nämligen en Milky Way ut på golvet! Hurra! Och då mindes jag att tidigare i våras när jag handlade från dem – fick jag en dubbeltwix! Jag kan inte låta bli att tycka att det är hur roligt som helst. Och gott dessutom.

Dessutom ska de ha cred för att jag fick kameran dagen efter att jag beställde den.

