Grym gårdagskväll. Rätt till vård-galan på Debaser Medis med Anna Järvinen, Elias and the Wizzkids, Robyn, Sweptaways och Weaping Willows…
Enda problemet var väl att jag var lite… eh… trött…. på jobbet idag.

vardgala8
Sitta i en trappa FTW!

vardgala

Weaping Willows… d’är någonstans i suddet. Lilla Ricohn är inget vidare på det där med konsertfoto…

Är featurefotograf igen, och detta med råge. I och med jul och nyårshelgerna så förproduceras en väldig massa bilagor, vilket är lika med en rätt hektisk jobblista.

I går körde jag ett riktigt maraton med tre läsarmodellplåtningar på raken för Sofis Mode, kommer väl att hamna i tidningen vid jul och nyår kan jag tänka mig. Svettigt. Fullt ös är annars något som jag trivs rätt bra med – man har väl någon bokstavskombination…

Nu är det ledig helg som gäller. Det var ett tag sedan och det är snudd på att det känns lite konstigt. Fredag till trots har jag inte kommit så mycket längre än till att ha tryckt i mig pasta med Findus-pastasås och nu har krashat framför datorn med Candie Payne i lurarna. Partaj på en torsdag straffar sig.

På måndag får jag äntligen hämta min nya kamera!

