Bilådjur

volvoxc60

volvoxc60

Kuppa in djur i tidningen är ett vinnande koncept. ”Bil och djur” också ett vinnande koncept. ”Bil djur och Mia” är en given succé.

Med en jättebil (som jag knappt kunde baxa ur garaget) trixade vi oss ut genom stan till Djurgården. Vi hade hoppats på att även få med prinsessan Madeleine till häst på bilden. Men hon dök aldrig upp. Dålig stil.

Jag har inte bloggat så mycket, min dator har nämligen varit på verkstaden. Den är visserligen klar sedan länge – men jag har fan aldrig tid att hämta ut den. Dessutom bor jag för tillfället ute i obygden och umgås mest med djur av olika slag. Så det finns en risk att jag inom en snar framtid kommer att utvecka pur knäpphet.

(För övrigt har jag i dagarna fotat ännu en bil med djur som tillbehör. Se det som en teaser…)

