Bakslag.

Ålrajt. Fett bakslag på den däringa våren. Igår skrapade jag rutorna på bilen i ren snöstorm och lyckades släpa jycken runt huset två gånger. (Längre promenad än så vägrade hon gå med på. Klok hund det där.) Jag svär långa haranger över att jag inte passade på att tvätta bilen när det var ordentliga plusgrader härom dagen – det är bigtime dags för det. Oneborg på Svenskan klagade redan i december på att jag hade garagets skitigaste bil… och den har inte tvättats sedan dess…

Det blev mycket porträttjobb förra veckan. Här Johan Eidmann på Bizkit… Senast han blev fotad av Dagens Media var typ när han konfirmerades – så han blev lite extra glad över en lite mer uppdaterad bild i arkivet.

Sprang över gatan för att inhandla lite thaimat till lunchen, och där springer jag på bästabästa bildredaktören och favoritfotografen! Stefan och Yvonne från Svenskan! Sånt kan man leva hela dagen på – så snabbt blev en lunchdejt på onsdag inbokad! Yey!

Strax ut på jobb igen – men först måste min jacka torka.
Någon råkade hälla thaimat över den.

