Efterlysning.

När min pappa hastigt gick bort tidigare i år lämnade han förutom ett gigantiskt tomrum, även efter sig två fina katter. Sputnik och Frosties. Då de var vana att bo på landet med stora utrymmen och hur mycket utevistelse de ville – insåg jag att en trång etta i stan inte skulle vara något fungerande liv för dem.

Med sorg i hjärtat – jag trodde helt ärligt att det skulle gå mitt itu – fick de flytta in till det mysiga katthemmet Kattluckan i Vallentuna i väntan på att de skulle få ett nytt hem.

Men av någon outgrundlig anledning har de blivit kvar där. Vuxna hankatter är inte de lättaste att omplacera tydligen.

Så jag ber om all hjälp jag kan få att sprida länken till Kattluckan och hitta ett nytt hem till dem. Det är två otroligt fina killar. Stora, lugna och coola. Hälften norsk skogskatt. Vana vid hund och häst.

