Draken.

ÅÅÅ vad jag är dålig på att blogga… bilderna läggs bara på hög men jag ids verkligen inte just nu.

Douglas Roos, en av ”drakarna” i Draknästet, och ägare av Nyheter24.
En helt vansinnig plåtning där jag hamnade mitt i upptakten till Nyheter 24:s firmafest. Medan det blåstes ballonger och champagnekorkar flög i luften – försökte jag desperat bringa ordning i klassen och så småningom få till en bild. Att lyckas med detta utan att minst en eller två kameraglada och firmafestpeppade medarbetare hängde över hans axel var inte det lättaste. Jösses.

Har valkar i händerna i kväll igen efter att ha släpat blixtaggregat till dagens jobb. Jag tränar ju inte längre – har helt klart tappat fysiken för dylika aktiviteter.

Ska se till att strippa utrustningen till kommande jobb. Kamerahus och en glugg är ta mig tusan egentligen allt som behövs.

