13:58!

Tankade för 13:58 igår! Vad är det för sinnessjukt bensinpris! Man tar sig ju för pannan.
Något annat som fick mig att ta mig för pannan igår var att anlända till Stockholms 13 minusgrader. Malmös 5 + var ju så skönt.

Körde Malmö – Stockholm i sträck igår. Jag vet, man ska pausa, men det flöt på så fint. Bilen gick bra och jag klappade om den lite extra sedan det visat sig att reparationen av den kommer att gå på försäkringen. Win!

Hemma alltså efter en rolig vecka på Sydsvenskan. Fredagen var klart bäst – vinlotteri (där jag hamnade på en retsam fjärdeplats!) och roligrolig omröstning av veckans bild! Allt som innefattar lek och tävling går hem hos mig. Kanske något att ta efter och köra på kontoret hemma. (Även om jag befarar att det skulle kunna bli lite tjatigt med min enda kollega. Förlåt Johan.)

Bilderna ovan är från ett riktigt roligt och utmanande jobb för Reumatikervärlden till ett jobb om tillgänglighet. Hade fått en beställning på ödsliga, dramatiska och ödesmättade bilder – och det här blev resultatet.

