Fråga till er.

Har fått ett hedrande – men fifan – så läskigt uppdrag. Ska hålla en bildföreläsning på Biskops-Arnös handledardagar i januari. Prata inför en massa begåvade elever, bildchefer och bildredaktörer från hela landet. Började tänka på det hela igår natt och blev med ens klarvaken och kallsvettig.
Känns ju som att jag egentligen hade velat ha några stora projekt att kunna prata om. Att till största delen syssla med vardagsjobb känns lite… vad ska jag säga… futtigt.

Så. Nu tänkte jag passa på att fråga dig som läser detta: Vad skulle du vilja lyssna på för föredrag? Vad ska jag visa? Vad är intressant att höra om en enskild fotografs arbete?

Nu ska jag fortsätta att oroa mig. Samt försöka göra något åt min katastrofala åksjuka här på tåget. Gungande tåg, baklängesåkande och mörker ute = jättedåligt.

